25.11.09
στις
11:02:00 π.μ.
|
Σκεφτείτε την ώρα που εισέρχεστε στο stazeifarmaki, να εμφανίζεται μπροστά σας μία διαφήμιση : οι ποδοσφαιρόφιλοι θα βλέπουν διαφήμιση για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, οι γυναίκες τις νέες ζακέτες του ΖΑΡΑ, τα παιδιά θα βλέπουν τα νέα παιχνίδια του Playstation 3, οι μαθήτριες τα νέα τραγούδια του Σάκη, και οι ηλικιωμένοι τη νέα έκδοση Viagra με έξτρα σπέρμα..Εκεί στοχεύει ο κολοσσός Google, μετά την εξαγορά της εταιρείας Teracent, που ειδικεύεται στις διαφημίσεις διαδικτύου! Οι διαφημίσεις πλέον στοχεύουν στο χρήστη, και όχι στην ιστοσελίδα.Για παράδειγμα, ο Έλληνας χρήστης που θα μπαίνει στο site της UEFA, θα παρακολουθεί την διαφήμιση της Adidas, στα χρώματα της Ελλάδας, θ΄ακούγεται ελληνική φωνή, και θα παραπέμπει σε Έλληνα αντιπρόσωπο της Adidasστην Αθήνα.Στο ίδιο σάιτ, την ίδια στιγμή, αν μπει χρήστης από τη Δανία, θα δει τον συντοπίτη του έμπορο της Adidas, σε λευκοκόκκινο φόντο, σε δανέζικο ήχο!Η διαφήμιση για ένα εστιατόριο θ΄ αλλάζει ανάλογα με την ώρα - η Teracent θα προτείνει φαγητό το μεσημέρι και ποτό το βράδυ, πάντα για το ίδιο μέρος.
Πλάτων
Αναρτήθηκε από
A.B
Ετικέτες
GOOGLE
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου