Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ( ΤΟ ΒΗΜΑ)

«Είδαν το παιδί μου να πέφτει νεκρό, και σηκώθηκαν και έφυγαν. Εφυγαν. Δεν το περιέθαλψαν, δεν κάλεσαν ένα ασθενοφόρο. Δεν τους ένοιαξε. Σαν να είχαν πατήσει ένα μυρμήγκι ή μια κατσαρίδα». Με τα λόγια αυτά η μητέρα του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου , κυρία Τζίνα Τσαλικιάν, τα οποία επανέλαβε τουλάχιστον τρεις φορές, στράφηκε προς τους δύο κατηγορούμενους ειδικούς φρουρούς, Επαμεινώνδα Κορκονέα και Βασίλη Σαραλιώτη. Και εκείνοι είχαν σκυμμένο το κεφάλι και το βλέμμα καρφωμένο στο δάπεδο της δικαστικής αίθουσας.
Με τη δική της μαρτυρία ξεκίνησε χθες η δίκη για τον φόνο του 15χρονου μαθητή, στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αμφισσας, σε μια συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα. Η κυρία Τσαλικιάν περιέγραψε όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ στα Εξάρχεια, «όπως τα μετέφεραν δεκάδες αυτόπτες μάρτυρες, και κυρίως ο φίλος του γιου μου, Ν. Ρ.», μίλησε για το παρελθόν του «αθώου, συνεσταλμένου και αξιαγάπητου παιδιού μου», τα σχέδιά του για το μέλλον, αλλά και για τους δύο κατηγορουμένους. (ΚΛΙΚ στον τίτλο για περισσότερα)

Για τη μοιραία νύχτα: «Στις 21.00 περίπου έλαβα μια κλήση στο κινητό. Εμφανίστηκε το νούμερο του παιδιού μου. Το σήκωσα. Ακουσα μια γυναικεία φωνή. “Ο γιος σας έχει μεταφερθεί στον Ευαγγελισμό” μου είπε. Από το ύφος κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Τη ρώτησα αν το παιδί μου είναι καλά στην υγεία του. Το μόνο που μου είπε ήταν “μην έρθετε μόνη”. Κατάλαβα ότι ο Αλέξανδρος ήταν νεκρός. Τον είδα στο νεκροτομείο. Τα ρούχα του, καθαρά και ατσαλάκωτα. Μόνο η μικρή τρύπα από τη σφαίρα, στο στήθος, έδειχνε τι είχε συμβεί». Γ ια όσα συνέβησαν στα Εξάρχεια και τους δύο κατηγορουμένους: «Το ίδιο βράδυ στον Ευαγγελισμό, η ψυχολόγος του νοσοκομείου και δύο αστυνομικοί μού είπαν ότι το παιδί μου το δολοφόνησαν αυτοί οι δύο κύριοι (σσ. στράφηκε προς το μέρος των κατηγορουμένων και τους έδειξε, προτάσσοντας ανοιχτούς τους καρπούς της). Από τον φίλο του Αλέξανδρου, Ν. Ρ., έμαθα κατόπιν τις λεπτομέρειες. Κάθονταν κάτω από ένα υπόστεγο, στην οδό Τζαβέλλα,τρώγοντας σάντουιτς και πίνοντας λεμονάδες, όταν άρχισε το μικροεπεισόδιο με την ομάδα των άλλων, άγνωστων στον γιο μου, παιδιών που πέταξαν ένα πλαστικό μπουκάλι στο περιπολικό. Αντήλλαξαν και κάποιες ύβρεις με τους δύο ειδικούς φρουρούς. Οταν έπεσε η χειροβομβίδα κρότου- λάμψης, ο Αλέξανδρος και ο Ν. Ρ. βγήκαν από το υπόστεγο να δουν τι γίνεται. Τα άλλα παιδιά είχαν οπισθοχωρήσει, φώναζαν “πίσω, κάντε πίσω”. Ο Αλέξανδρος ήταν αθώος, δεν είχε λόγο να φύγει. Τότε άρχισαν να βρίζουν το παιδί μου και τον Ν. Ρ. οι δύο ειδικοί φρουροί:“μ...πανα, θα σας γαμ...με τις μανάδες, κάντε πίσω”. Ο Αλέξανδρος στράφηκε. “ Γιατί να φύγω, τι θα μου κάνεις; ” είπε. “Τώρα θα σου δείξω εγώ τι θα σου κάνω” είπε ο ένας, τράβηξε το όπλο και πυροβόλησε. “Ωχ, με χτύπησαν, ρε σεις, με χτύπησαν” είπε ο Αλέξανδρος και έπεσε».
Για όσα ακολούθησαν: «Τον Αλέξανδρο τον σκότωσαν δύο φορές. Πρώτα σωματικά και έπειτα ηθικά, στην τιμή και στην υπόληψή του, διαδίδοντας συκοφαντίες (σ.σ.: έδειξε προς την πλευρά της υπεράσπισης Κορκονέα) , ότι δήθεν συμμετείχε σε επεισόδια στο πόλο, ότι είχε αποβληθεί για ανάρμοστη συμπεριφορά από τον Μωραΐτη. Ψέματα όλα».


Share/Save/Bookmark
Αναρτήθηκε από Stazei Farmaki Ετικέτες ,
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.